Často kladené otázky:

Obdržal som objednaný tovar, ale veľkosť mi nevyhovuje / je poškodený / nepáči sa mi, chcem ho vrátiť. Čo mám robiť?

Tovar môžeš vrátiť do 30 dní od prebratia balíka na adresu

-Gabriela Riečicová, Peder 130, 04405 Peder alebo v prípade odstúpenia prosíme, aby si vyplnil formulár na odstúpenie od zmluvy, a spolu s faktúrou a tovarom nám ho zaslal. 

Ako mi vrátite peniaze?

Peniaze Ti vrátime bankovým prevodom.

Objednal som si topánky cez webshop a zničili sa. Čo mám robiť ?

Záručná doba je : 2 roky. Delí sa na dve časti:

1. Ak sa tovar zničil v lehote 6 mesiacov od zakúpenia, zašli nám ho spolu s faktúrou na adresu Gabriela Riečicová, Peder 130, 04405 Peder

2. Ak chceš uplatniť reklamáciu na tovar, ktorý si používal dlhšie ako 6 mesiacov, prečítaj si podrobné informácie tu https://playersroom.sk/dotaznik-o-ochrane-udajov

Objednal som si čierne topánky, no v potvrdzujúcom e-maile je uvedená biela farba. Čo mám robiť ?

Farba je uvedená nesprávne, tovar Ti zašleme vo farbe, ktorú si si vybral a objednal. O tvojom postrehu nás môžeš informovať prostredníctvom zákazníckeho servisu.

Aká je dodacia doba?

O dobe doručenia sa môžeš dozvedieť viac tu

https://playersroom.sk/pomocc/sposob-dorucenia

Nedostal som tovar, ktorý som si objednal. Dobierku som uhradil. Čo mám robiť?

Prosíme, aby si čo najskôr kontaktoval náš zákaznícky servis, aby sme čo najskôr vyriešili tento problém.

Chcel by som si objednať z vašej webovej stránky, no nie som si istý veľkosťou. Čo odporúčate?

Na webovej stránke na dolnej lište nájdeš tabuľku veľkostí, ktorá Ti pômôže vo výbere správnej veľkosti.

https://playersroom.sk/pomocc/sposob-dorucenia

Nedostal som žiadne informácie mailom ohľadom objednávky. Prečo?

Prosíme, aby si sa spojil s naším zákazníckym servisom, aby sme skontrolovali zadané údaje. Pravdepodobne nastala chyba a e-mailová adresa bola zle zadaná.

Uvedený stav skladov vo webshope má len informatívny charakter!

Z dôvodu nepretržitého predaja online sa stav skladu na stránke a reálny stav skladu môže líšiť, tak sa môže stať, že tovar, ktorý ste si zarezervovali vo webshope už reálne nie je skladom ( napríklad preto, lebo posledný kus, ktorý bol na sklade bol už medzičasom vložený do inej objednávky). V takomto prípade objednávku nevieme vybaviť, o čom Ťa v čo najkratšom možnom čase informujeme, a v prípade, že tvoja objednávka bola už zaplatená, jej hodnotu Ti vrátime späť.

Dúfame, že sa nám podarilo odpovedať na všetky Tvoje otázky, a čoskoro budeš patriť medzi naších spokojných zákazníkov.

Máš ďalšiu otázku?

-Napíš nám: webshop@playersroom.sk

 - Alebo zavolaj na náš zákaznícky servis:  +421 917665859 

Prihláste sa na odber nášho informačného bulletinu