Odstúpenie, záruka
Možnosť vrátenia peňazí – do 30 dní:
Nesadla Ti veľkosť, nepáči sa Ti farba, alebo z iného dôvodu Ti nevyhovuje od nás objednaný tovar ?
V súlade so zákonom môžeš odstúpiť od zmluvy, stačí ak nám tovar zašleš späť na adresu Gabriela Riečicová, cesta sv. Ladislava 8, 045 01 Moldava nad Bodvou, do 30 dní a my Ti vrátime peniaze, viac o podmienkách sa dočítaš v Obchodných podmienkach alebo sa môžeš informovať na telefónnom čísle +421 917665859, alebo nám napíš e-mail na webshop@playersroom.sk
Pômôžeme Ti vyriešiť Tvoj problém:
Je pre nás veľmi dôležité, aby si bol spokojný s postupom a vybavením Tvojej reklamácie, odstúpenia alebo sťažnosti. Ak si nebol spokojný, daj nám vedieť :
- e-mail: webshop@playesroom.sk
- telefón: +421 917665859
Ako postupovať v prípade reklamácie?
Záručná doba sa delí na dve časti. Tejto skutočnosti treba venovať veľkú pozornosť. Po dobu šiestich mesiacov od zakúpenia produktu sa v prípade reklamácie automaticky predpokladá, že produkt bol už chybný v čase predaja. Ak s týmto predajca nesúhlasí, musí dokázať, že chyba vznikla neskôr a to chybou spotrebiteľa. Od siedmeho mesiaca, až po dobu dvoch rokov od zakúpenia produktu, v prípade reklamácie, ak predávajúci nesúhlasí s reklamáciou spotrebiteľa, spotrebiteľ má povinnosť dokázať, že produkt bol chybný už pri jeho zakúpení.
Spotrebiteľ má právo na opravu alebo výmenu produktu. V prvom rade si zákazník môže vybrať medzi výmenou a opravou, ale od predajcu nemôže žiadať neprimerané, zvýšené náklady spojené s opravou alebo výmenou.
Ak predajca nesúhlasí s opravou alebo výmenou, alebo ak oprava alebo výmena nie je možná (spotrebiteľ môže naďalej opraviť produkt na náklady predajcu, ak to ten nezabezpečil). V tomto prípade si spotrebiteľ môže vybrať medzi odstúpením alebo znížením ceny, ale v prípade bezvýznamnej chyby spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie. Či sa jedná o ,,bezvýznamnú chybu´´ , sa môže rozhodnúť, iba ak je známa konkrétna chyba.
Prečítaj si prosím ďalšie informácie v Obchodných podmienkach.