O nás
Majiteľ siete Playersroom – v roku 1989 založená Szinga Sport Kft. – je v Maďarsku jedným z najväcčších obchodníkov v predaji topánok, športového vybavenia, oblečenia a doplnkov. Okrem iného ponúka na trhu Le Coq Sportif, Dorko, Sealand, Norah, Levis topánky a doplnky, Tommy Hilfiger ponožky a je jediným distribútorom značiek Mission a Chevelle v Maďarsku.
Prevádzkuje okolo 90 predajní v Maďarsku, čím dáva prácu vyše 400 luďom.
História
Spoločnosť Szinga Sport Kft. bola založená v novembri 1989. Prvý najdôležitejší krok v živote firmy bol rok 1994, keď podpisali Maďarskú výhradnú zmluvu s italskou značkou FILA. Vďaka námahe a investiciám sa FILA stala jednou z najpoprednejších značiek v Maďarsku.
Od roku 2005 sa z FILA obchodov stal Playersroom, v roku 2007 v Maďarsku prevádzkovali viac ako 70 predajní, a v roku 2013 ich bolo uz vyše 90.
Sme pritomní vo všetkých veľkých nákupných centrách – WestEnd City Center, Mammut II, Aréna, Árkád - ako aj vo vidieckých mestách a v najrušnejších častiach Budapesti .
Szinga Sport Kft., ako majiteľ sietí Playersroom, Playmax a Sportfactory, sa za posledných 25 rokov vypracoval za jedného z najväčších podnikateľov so športovým a módnym tovarom v Maďarsku .
Poslanie, Ciele, Filozofia
Naším poslaním je, aby sa Szinga Sport Kft. stala v Maďarsku jedným z najlepších malo a veľkoobchodov, z ikonickými značkami, ktoré z osobitnou podnikateľskou stratégiou, v súlade funguje z kvalitnými predajňami a dynamicky sa vyvíjajúcimi webovými stránkami. Aj keď sú predajne Playersroom, Sportfactory a Playmax známe po celej našej krajine, všetky tri sú jedinečné svojimi značkami, obchodnými stratégiami a cieľovými skupinami, ktoré účinne fungujú.
Naším cieľom je, aby v predajniach v danom momente predávali najpopulárnejšie a najhľadanejšie módne a športové značky a ich výrobky, taktiež kladieme veľký dôraz na oblečenie a topánky, ktoré sú pre cieľové skupiny dostupné za najlepších podmienok.
Szinga Sport Kft. vyznáva, že zákaznik je stále na prvom mieste, preto všetky jej stratégie a činy poukazujú nato, aby ponuka tovaru a nákup bol pre kupujúcich zážitok v stále sa rozvíjajúcich webshopoch.
Stratégia medzi zákaznikom a centrálou, jej využitím a starostlivým, na všetko rozšíreným plánovaním, má Playersroom za úlohu, aby zakryl dôležité ryhy na maďarskom aj zahraničnom trhu.
Szinga Sport Kft. je zaviazaný zástanca otvorenej a úprimnej komunikácie zo zamestnancami, podnikateľmi a kupujúcimi, taktiež s médiami. Oni všetci sú dôležitou súčasťou úspechu firmy, preto sa firma snaží denno-denne oboznamovať s udalosťami spoločnosti.
Szinga Sport Kft. jej najväčšia sila spočíva vo viac ako 25 ročnej skúsenosti v obchodovaní, rozšírenými obchodnými sieťmi, individuálnymi obchodnými skúsenosťami, talentovanými ľudskými zdrojmi a ich objavovaním.