Dotazník o ochrane údajov

Pravidlá ochrany a spracúvania osobných údajov

 

1. Spoločnosť Szinga Sport Kft. (sídlo:1038 Budapest, Tündérliget utca 2..; číslo v obchodnom registri: Cg. 01-09-370331; daňové číslo: 10318102-2-44), ako poskytovateľ na webovej stránke www.playersroom.sk (ďalej len: webová stránka) a na webovej stránke prevádzkovanej webovej predajne (ďalej len: webová predajňa) (ďalej len: Poskytovateľ) rešpektuje ústavné základné právo na ochranu osobných údajov, podľa obsahu ktorého každý sám rozhoduje o zverejnení a použití svojich osobných údajov.

 

2. Poskytovateľ pri získavaní a spracúvaní osobných údajov potrebných na používanie služieb a poskytovaných zákazníkom ktorého sa osobné údaje týkajú (ďalej len: Zákazník) venuje osobitnú pozornosť dôkladnému dodržiavaniu zákona číslo VI. z roku 1998 o vyhlásení Dohovoru na ochranu osôb vo vzťahu k automatickému spracovaniu osobných údajov (Rada Európy) podpísaného v Štrasburgu dňa 28. januára 1981, zákona číslo CXIX z roku 1995 o spracúvaní údajov o mene a adrese bydliska slúžiacich pre výskum a pre priamy marketing, ako aj zákona číslo CXII z roku 2011 o práve na informácie, na sebaurčenie a slobodu informácií. (ďalej len: Infozákon).

 

3. Údaje poskytnuté Zákazníkom, ako sú priezvisko a meno, poštová a fakturačná adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa a pohlavie Zákazníka, nájdete v e-maile zaslanom prostredníctvom systému.

 

V prípade platieb platobnou kartou údaje, ktoré sú potrebné na platbu, nespracováva Poskytovateľ, ale OTP Bank Nyrt.

 

Beriem na vedomie, že moje nasledujúce osobné údaje uložené prevádzkovateľom, spoločnosťou Szinga Sport Kft. (sídlo: 1038 Budapešť, Tündérliget u. 2.) v databáze používateľov www.playersroom.hu budú prenesené do spoločnosti OTP Mobil Kft. ako sprostredkovateľa údajov. Rozsah údajov prenášaných prevádzkovateľom je nasledovný:

 

identifikátor webovej objednávky

dátum objednávky

položky objednávky (názov produktu, číslo produktu, cena, množstvo, DPH)

náklady na prepravu

mena

výška zľavy

jazyk

meno

priezvisko

e-mail

telefónne číslo

fakturačné meno

daňové identifikačné číslo

fakturačné PSČ

fakturačné mesto

fakturačná ulica

fakturačný kraj

fakturačná krajina

doručovacie meno

doručovacie PSČ

doručovacie mesto

doručovacia ulica

doručovacia župa

doručovacia krajina

 

Charakter a účel činnosti spracovania údajov vykonávanej sprostredkovateľom je možné zobraziť v Informáciách o spracúvaní osobných údajov SimplePay na nasledujúcom odkaze:

 

http://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

4. Prevádzkovatelia: Poskytovateľ a kuriérske služby uvedené v bode 5.

 

5. Poskytovateľ služby vyhlasuje, že účelom správy údajov zaregistrovaných v jeho databáze (meno, dodacia a fakturačná adresa, e-mailová adresa, telefónne číslo, pohlavie zákazníka) je zabezpečiť poskytovanie služieb dostupných vo webovom obchode, zobrazovať prispôsobený obsah a reklamy, zostavovať štatistiku, technický rozvoj IT systému, a ochrana práv zákazníkov. Údaje môže Poskytovateľ použiť na vytvorenie skupín používateľov a na zobrazenie zacieleného obsahu a/alebo reklám na webových stránkach Poskytovateľa služby, alebo na zasielanie noviniek týmto skupinám používateľov.

 

Údaje poskytnuté zákazníkom sa postúpia kuriérskym službám, vykonávajúcim dodanie produktov (ďalej len: kuriérske služby) v rozsahu nevyhnutnom na doručenie produktov zakúpených vo webovej predajni.

 

Kuriérske služby:

 

Poskytovateľ o prenose osobných údajov poskytnutých zákazníkom Kuriérskym službám vedie register prenosu údajov s cieľom skontrolovania zákonnosti prenosu údajov a informovania dotknutých osôb, ktorý register obsahuje dátum a právny základ prenosu osobných údajov spracúvaných Poskytovateľom, ako aj okruh osôb príjemcov týchto údajov. Poskytovateľ uchováva údaje v registri prenosu údajov po dobu 5 (piatich) rokov.

 

6. Poskytovateľ nesmie použiť osobné údaje poskytnuté Zákazníkom na iné účely ako vyššie uvedené. Zverejnenie osobných údajov tretím stranám (okrem kuriérskych služieb) alebo orgánom verejnej moci je možné - pokiaľ to zákon alebo úradné / súdne rozhodnutie nevyžaduje inak - iba s výslovným súhlasom Zákazníka. Poskytovateľ vymaže osobné údaje Zákazníka po skončení účelu použitia alebo na požiadanie.

 

7. Poskytnutie údajov Zákazníkom je dobrovoľné, právnym základom je súhlas dotknutej osoby. Zákazník používaním služieb Poskytovateľa dáva súhlas s použitím jeho údajov, ako je to definované vyššie (vrátane prenosu osobných údajov kuriérskym službám).

 

8. Zákazník môže kedykoľvek požiadať Poskytovateľa o:

- poskytnutie informácií o spracúvaní jeho osobných údajov;

- opravu jeho osobných údajov;

- vymazanie alebo blokovanie jeho osobných údajov.

 

8.1. Na žiadosť Zákazníka poskytuje Poskytovateľ informácie o spracúvaných údajoch dotknutej osoby, o ich zdroji, o účele , právneho základu, trvania spracúvania osobných údajov, o mene, adrese sprostredkovateľa a o jeho činnosti spojenej so spracovaním údajov, a - v prípade prenosu osobných údajov dotknutej osoby - o právnom základe a príjemcovi tohto prenosu.

 

Poskytovateľ je povinný poskytnúť informácie v čo najkratšej dobe od podania na to smerujúcej žiadosti Zákazníka, najneskôr však do 30 (tridsať) kalendárnych dní, v zrozumiteľnej forme, písomne.

 

Poskytnutie informácií podľa vyššie uvedených je bezplatné, ak Zákazník požadujúci informácie v aktuálnom roku Prevádzkovateľovi zatiaľ nepodal žiadosť o informácie za rovnaký súbor údajov. V iných prípadoch môže byť stanovená náhrada nákladov, ktorej suma je 700 Ft za informáciu. Náhrada už zaplatených nákladov sa vráti, ak Poskytovateľ údaje spracúval neoprávnene alebo ak žiadosť o poskytnutie informácií viedla k oprave.

 

Poskytovateľ môže odmietnuť informovanie zákazníka iba v prípadoch uvedených v § 9 ods. (1) a § 19. Infozákona.

 

V prípade odmietnutia poskytnúť informácie, Poskytovateľ písomne oznámi Zákazníkovi, že podľa akého ustanovenia Infozákona sa uskutočnilo zamietnutie poskytnutie informácií. V prípade odmietnutia poskytnutia objasnenia sa zákazník môže obrátiť na súd alebo na Národný úrad pre ochranu údajov a slobodu informácií (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) (adresa: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c telefón: +36(1) 391 1400; e-mailová adresa: ugyfelszolgalat@naih.hu; ďalej len: Orgán).

 

8.2. Ak osobné údaje spravované Poskytovateľom nezodpovedajú skutočnosti a osobné údaje zodpovedajúce skutočnosti sú Poskytovateľovi služieb k dispozícii, osobné údaje budú Poskytovateľom opravené.

 

Osobný údaj Poskytovateľ vymaže, ak

- spracúvanie osobných údajov je nezákonné;

- Zákazník požaduje vymazanie osobných údajov;

- osobné údaje sú neúplné alebo nesprávne - a túto podmienku nie je možné právne napraviť - za predpokladu, že vymazanie Infozákon nevylučuje;

- zanikol účel spracúvania údajov, alebo uplynula zákonom určená doba uloženia osobných údajov;

- to nariadil súd alebo Orgán.

 

Namiesto vymazania Prevádzkovateľ zablokuje osobný údaj, ak o to Zákazník požiada, alebo ak je na základe informácií, ktoré sú k dispozícii, možné predpokladať, že vymazanie by porušovalo oprávnené záujmy Zákazníka. Takto zablokované osobné údaje je možné spracúvať výhradne dovtedy, kým pretrváva cieľ spracúvania, ktorý vylučoval vymazanie osobných údajov.

Prevádzkovateľ označí osobné údaje, ktoré spracúva, ak Zákazník spochybňuje ich správnosť alebo presnosť, ale nesprávnosť alebo nepresnosť sporných osobných údajov sa nedá jednoznačne určiť.

 

Poskytovateľ informuje Zákazníka o opravách, blokovaní, označovaní a vymazaní, ako aj všetkých, ktorým boli údaje predtým prenesené na účely spracúvania údajov. Informovanie je možné vynechať, ak s prihliadnutím na ciele správy osobných údajov neporušuje práva dotknutej osoby.

 

Ak Prevádzkovateľ nevyhovie danej žiadosti dotknutej osoby o opravu, zablokovanie alebo vymazanie, do 30 (tridsať) kalendárnych dní od prevzatia žiadosti písomne uvedie svoje skutkové a právne dôvody odmietnutia žiadosti o opravu, zablokovanie alebo vymazanie. Ak je žiadosť o opravu, vymazanie alebo zablokovanie zamietnutá, Zákazník sa môže obrátiť na súd alebo na Úrad.

 

9. Poskytovateľ vykonáva činnosti spojené so spracúvaním údajov, ktorá Poskytovateľ získal, v súlade s platnými právnymi predpismi a s ohľadom na ustanovenia o ochrane údajov uvedených v tomto vyhlásení.

 

10. Poskytovateľ nezodpovedá za údaje poskytnuté Zákazníkom. Ak sa Poskytovateľ dozvie, že údaje porušujú práva tretej strany alebo zákony, alebo tieto pravidlá ochrany údajov alebo nedodržiavaním pravidiel ochrany údajov spôsobujú škodu, Poskytovateľ má právo prijať potrebné právne opatrenia v spolupráci s konajúcimi úradmi. Ak Zákazník poskytol údaje tretej strany na používanie služby alebo počas používania webovej stránky spôsobil akýmkoľvek spôsobom škodu, Poskytovateľ je oprávnený vymáhať náhradu škody.

 

11. Aby sa zabránilo neoprávnenému prístupu a zverejneniu, aby sa zabezpečila presnosť údajov a v záujme čo najlepšieho využitia údajov, Poskytovateľ uschová a zabezpečí informácie zhromaždené online spôsobom vhodnými fyzickými, elektronickými a technickými metódami.

 

12. Poskytovateľ spracúva údaje zákazníka v rámci Klubovej karty, počas jej platnosti a bez samostatnej žiadosti o zrušenie aj následne potom, aby tak povzbudil Zákazníka k tomu, aby sa stal pravidelným zákazníkom, a aby čo najjednoduchšie informoval o propagačných akciách na uvedených kontaktných údajoch. Údaje spracúvajú pracovníci Poskytovateľa. Klient môže vykonávať svoje práva na informačné sebaurčenie a slobodu informácií v súlade s ustanoveniami zákona č. CXII z r. 2011.

 

13. Poskytovateľ webhostingu: Planet Express Kft.,

Sídlo spoločnosti: 1125 Budapest, Álom u. 43/b.

Daňové číslo: 23587342-2-43

Číslo v obchodnom registri: 01-09-972700

Zákaznícky servis a technická podpora: support@pannonhosting.hu

 

 

14. Využívanie Sprostredkovateľov

Partneri poskytujúce marketingové služby a tretie strany:

 

15. Poskytovateľ korešpondenčnej služby:

Maileon Digital Kft.

Sídlo: 1112 Budapest Budaörsi út 153.

 

 

Zásady ochrany osobných údajov výhernej súťaže

 

 

1. Osobné údaje registrovaných hráčov spracúva organizátor hry (Szinga Sport Korlátolt Felelősségű Társaság (sídlo: 1038 Budapest, Tündérliget utca 2.; číslo v obchodnom registri: 01-09-370331). daňové číslo: [1 } 10318102-2-44 , e-mailová adresa: szingasport@playersroom.hu, v zastúpení: Zoltán Gém, výkonný riaditeľ (ďalej len „Organizátor“). Výhradným spracúvateľom všetkých osobných údajov je Organizátor. Organizátor oznámil spracúvanie údajov v Registri ochrany údajov, ktorý vedie Národný úrad pre ochranu údajov a slobodu informácií (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság): NAIH-84718/2015.

Organizátor spracúva osobné údaje iba tých osôb, ktoré sa zaregistrovali do súťaže uvedenej v Pravidlách súťaže a ktoré počas registrácie odsúhlasili Pravidlá súťaže a tieto Zásady ochrany osobných údajov.

Podmienkou účasti v súťaži je, aby hráč akceptoval Pravidlá súťaže a tieto Zásady ochrany osobných údajov.

 

2. Tieto Zásady ochrany osobných údajov („Zásady“) sa vzťahujú iba na spracúvanie osobných údajov zaznamenaných počas súťaže a nevzťahujú sa na iné spracúvanie údajov Organizátora.

Nakladanie s osobnými údajmi hráčov sa riadi týmito pravidlami. Spracovanie osobných údajov sa riadi právnymi predpismi Maďarska a Európskej únie, najmä zákonom CXII z roku 2011 o práve na informačné sebaurčenie a slobodu informácií a Smernicou Európskeho parlamentu a Rady 95/46/EHS z 24. októbra 1995 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a Smernicou GDPR, ktorá vstupuje do platnosti odo dňa 25. mája.

 

3. Registráciou hráč akceptuje Pravidlá súťaže a tieto Zásady. Registráciou a súhlasom s pravidlami dáva Súťažiaci súhlas so spracovaním svojich osobných údajov, ako je uvedené v týchto Zásadách. Právnym základom pre spracúvanie údajov je dobrovoľný súhlas súťažiacich (§ 5 ods. 1 písm. a) Infozákona). Tieto pravidlá sú považované za informovanie súťažiacich.

S prihliadnutím na skutočnosť, že účasť je úplne dobrovoľná a že súťažiaci získajú nárok na ceny bez zaplatenia akýchkoľvek stávok Organizátorovi, Organizátor podmieňuje účasť na spracúvaní osobných údajov, ako je definované v Zásadách ochrany osobných údajov. Súťažiaci vyššie uvedené záležitosti výslovne berú na vedomie a súhlasia s tým, že účasť je podmienená súhlasom so spracúvaním osobných údajov.

 

4. Organizátor sa v rámci spracúvania údajov snaží o to, aby spracúvanie údajov bolo čestné a zákonné a spracúvanie osobných údajov bolo uskutočnené len viazané na účel. Účelom spracúvania údajov je predovšetkým uskutočniť výhernú súťaž, v rámci nej kontrola práva na účasť, žrebovanie, vyrozumenie výhercov a odovzdanie ceny. Účelom spracúvania údajov je okrem toho reklama, prieskum trhu a verejnej mienky s využitím údajov poskytnutých hráčom.

Organizátor je oprávnený na to, aby údaje použil na štatistické ciele spôsobom, ktorý nie je vhodný na identifikáciu osôb.

 

5. Spracúvanie osobných údajov sa uskutočňuje v sídle, na pobočke, v prevádzke Organizátora, alebo v miestnosti Sprostredkovateľa, povereného Organizátorom. Rozhodnutia v súvislosti so spracúvaním údajov v každom prípade vznáša Organizátor.

Organizátor je na základe Infozákona oprávnený poveriť Sprostredkovateľa. Sprostredkovateľ nevznáša samostatné rozhodnutia. Organizátor zverejňuje mená Sprostredkovateľov v týchto Zásadách.

 

6. Počas registrácie súťažiaci poskytne informácie (meno, e-mailová adresa, adresa, dátum narodenia, poštové smerovacie číslo) potrebné na identifikáciu a kontakt, ako sú uvedené v registračnom formulári. Účel spracúvania údajov: identifikácia Súťažiacich, kontakt, reklama, výskum.

Ak Súťažiaci vyhrá, je povinný poskytnúť Organizátorovi všetky údaje potrebné na získanie výhry, najmä údaje potrebné pre zaslanie výhry výhercovi, splnenie daňových povinností (presná adresa, identifikačné údaje fyzickej osoby, daňové identifikačné číslo, číslo bankového účtu). Pokiaľ Súťažiaci neposkytne požadované údaje, Organizátor je oprávnený odmietnuť odovzdanie výhry. Účelom spracúvania údajov je odovzdanie výhier a splnenie daňovej povinnosti v prípade víťazných súťažiacich.

V prípade odporúčaných osôb, spracúvanie údajov slúži na propagáciu súťaže, Organizátor odporúčaným osobám informačný list o súťaži.

 

7. Organizátor je oprávnený použiť kontaktné údaje poskytnuté súťažiacim (e-mailová adresa, poštová adresa, telefónne číslo) na účely zasielania propagačného e-mailu týkajúceho sa Organizátora, činnosti Organizátora, informačného bulletinu týkajúceho sa služby alebo reklamy, respektíve aby mu doručil informácie s takýmto účelom. Súťažiaci výslovne súhlasí s tým, že Organizátor môže umiestniť reklamy do informácií, informačného buletínu alebo iného oznámenia.

Súťažiaci registráciou výslovne súhlasí s tým, aby mu organizátor zaslal reklamu pomocou metódy priameho kontaktovania a aby na tento účel využil jeho poskytnuté údaje. Súhlas sa vzťahuje na kontaktovanie prostredníctvom e-mailu, poštou, ako aj iným spôsobom.

Súťažiaci súhlasia s tým, aby údaje vzniknuté v rámci používania webových stránok Organizátora, účasti na súťaži, Organizátor použil na reklamné účely s cieľom poskytnúť Súťažiacim cielené ponuky týkajúce sa adresáta.

Spracúvané údaje môže Organizátor použiť na účely prieskumu verejnej mienky, prieskumu trhu, na zostavenie výskumnej vzorky a na vyhľadávanie súťažiacich na tieto účely.

 

8. V prípade návštevy Webovej stránky, systém Organizátora automaticky zaeviduje IP adresu Súťažiaceho, počiatočný čas návštevy, respektíve v jednotlivých prípadoch – v závislosti od nastavení počítača – typ internetového prehliadača a operačného systému, ako aj zemepisné miesto, ktoré je možné určiť na základe IP adresy. Takto evidované údaje nie je možné spojiť s inými osobnými údajmi. Spracúvanie údajov slúži výhradne na štatistické účely. Organizátor si vyhradzuje právo na počítači Súťažiaceho umiestniť súbor (cookie) obsahujúci údaje.

 

9. Organizátor poskytnuté údaje po ukončení súťaže nevymaže, bude ich aj v neskorších naďalej spracúvať a používať na účely uvedené v súlade s týmito Zásadami.

Organizátor poskytnuté údaje vymaže, ak:

Súťažiaci môže požiadať o vymazanie svojich osobných údajov na kontaktných údajoch Organizátora (bod 1). Ak o to Súťažiaci požiada, údaje budú systémom Organizátora vymazané do piatich pracovných dní. Vymazaním osobných údajov sa údaje stanú nerozpoznateľnými tak, že už nebude možné obnoviť spojenie medzi údajmi a dotknutou osobou.

Organizátor nevymaže osobné údaje ani na žiadosť Súťažiaceho, ak je spracúvanie údajov povinné alebo povolené zákonom (napr. údaje týkajúce sa zdaňovacej povinnosti). V takom prípade bude Organizátor informovať Súťažiaceho o právnom základe odmietnutia zrušenia.

Ak medzi Organizátorom a Súťažiacim vznikne právny vzťah a spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné pre výkon práv vyplývajúcich z právneho vzťahu a plnenie povinností (napr. vymáhanie pohľadávok, riešenie právnych sporov), Organizátor bude spracúvať potrebné osobné údaje aj v prípade žiadosti o ich vymazanie, na základe § 6 ods. 5 Infozákona.

Ak Organizátor vylúči Súťažiaceho z hry, aj v prípade žiadosti o vymazanie bude spracovávať údaje, ktoré sú potrebné na zabránenie opätovnej registrácie. Právnym základom pre spracúvanie údajov je v tomto prípade § 6 ods. 5. Infozákona.

 

10. Súťažiaci má právo na opravu svojich údajov, aby od Organizátora požadoval opravu mylne uvedených údajov, ktoré sám nemôže opraviť. Dotknutá osoba môže požadovať informácie o spracúvaní svojich osobných údajov. Informácie môže Organizátor poskytnúť aj e-mailom. Dotknutý Súťažiaci môže namietať voči spracúvaniu jeho osobných údajov.

 

11. Organizátor vykoná všetky opatrenia, ktoré je možné od neho očakávať v záujme bezpečnosti údajov, zabezpečí ich ochranu na vhodnej úrovni, najmä pred neoprávneným prístupom, zmenou, postúpením, zverejnením, zmazaním alebo zničením alebo náhodným zničením a poškodením. Organizátor zaisťuje bezpečnosť údajov vhodnými technickými a organizačnými opatreniami.

 

12. Súťažiaci môžu pri používaní služby a používaní Webovej stránky poskytnúť iba svoje vlastné osobné údaje. Poskytnutie údajov iných osôb je považované za protiprávne spracúvanie údajov, ktoré môže mať následky určené v osobitných právnych predpisoch. V prípade zneužitia osobných údajov inej osoby Organizátor poskytuje konajúcim orgánom pomoc pri zistení porušenia práva a identifikovania porušiteľa práva.

 

13. Organizátor poskytuje osobné údaje tretím stranám iba s výslovným súhlasom dotknutej osoby alebo v súlade s ustanoveniami zákona.

 

14. Súťažiaci môže podať sťažnosť týkajúcu sa spracúvania jeho osobných údajov Organizátorovi, ktorý sťažnosť čo najskôr prešetrí a porušenie práva napraví.

V prípade porušenia práva na ochranu svojich osobných údajov sa Súťažiaci môže obrátiť na Národný úrad pre ochranu údajov a slobodu informácií (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) (www.naih.hu) a môže svoj nárok vymáhať aj súdnou cestou.

 


VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY

Tieto Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len „ VšZP“) obsahujú práva a povinnosti Zákazníka , využívajúceho elektronické obchodné služby ponúkané spoločnosťou Szinga Sport Kft. (ďalej len: Poskytovateľ), a prostredníctvom Poskytovateľa na webovej stránke www.playersroom.sk (ďalej len „webová stránka“) (ďalej len: Zákazník“). (Poskytovateľ a Zákazník sa ďalej spoločne uvádzajú ako: Strany). VšZP - s výnimkou predajných zmlúv - sa vzťahujú na všetky právne transakcie a služby, ktoré sa uskutočňujú prostredníctvom webovej stránky www.playersroom.hu, bez ohľadu na to, či ich poskytovanie sa uskutočňuje z Maďarska alebo zo zahraničia, Poskytovateľom alebo jeho spolupracujúcim.

Údaje Poskytovateľa:

·        E-mailová adresa:webshop@playersroom.sk

 

Obsah:

1.     Všeobecné informácie, vznik zmluvy medzi stranami

2.     Objednávka - všeobecné ustanovenia

3.     Viazanosť ponuky, potvrdenie údajov

4.     Oprava chýb pri zadávaní údajov

5.     Dodacie podmienky

6.     Platobné podmienky

7.     Právo na odstúpenie od zmluvy

8.     Záruka

9.     Garancia

10.   Výmena

11.   Rezervácia produktu

12.   Zodpovednosť

13.   Autorské práva

14.   Možnosti uplatnenia práva

15.   Vyhlásenie o ochrane osobných údajov

16.   Ostatné ustanovenia

 

1. Všeobecné informácie, vznik zmluvy medzi stranami

1.1. Pôsobnosť týchto VšZP sa rozširuje na všetky také služby elektronického obchodu poskytované na území Maďarska, ktoré sa uskutočňujú prostredníctvom elektronického obchodu umiestneného na webovej stránke (ďalej len: webová predajňa). Pôsobnosť týchto VšZP sa vzťahuje aj na všetky obchodné transakcie na území Maďarska, ktoré sa uzatvárajú medzi Stranami uvedenými v tejto zmluve. Nákup v internetovom obchode upravuje zákon č. CVIII. z roku 2001 o elektronických obchodných službách a o jednotlivých otázkach súvisiacich s informačnou spoločnosťou, Nariadenie vlády č. 45/2014 (II.26.) o podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľmi a podnikmi a zákon č. V z roku 2013 o Občianskom zákonníku.

1.2. Nakupovanie vo Webovej predajni je možné objednávkou poskytnutou elektronickou formou, spôsobom určeným v týchto VšZP.

1.3. Niektoré zo služieb webovej predajne je možné využívať až po registrácii.

1.4. Objednávkou a jej potvrdením zo strany Poskytovateľa sa medzi Stranami uzatvára zmluva. Zmluva sa považuje za písomnú zmluvu. Zmluva je Poskytovateľom zaznamenaná a uchováva sa 2 (dva) roky od dátumu uzavretia zmluvy.

1.5. Jazyk zmluvy: maďarčina.

1.6. Poskytovateľ sa nepodrobuje nariadeniam žiadneho Etického kódexu.

1.7. Miesto a spôsob riešenia sťažnosti

 

2. Objednávka - všeobecné ustanovenia

2.1. Na uskutočnenie objednávky a pre splnenie zmluvy (na dodanie produktu/ov) je potrebné uviesť presné údaje Zákazníka. Ak je Zákazník registrovaný vo Webovej predajni, jeho údaje môžete zobraziť a zmeniť kliknutím na odkaz „Zmeniť údaje“. Na prechádzanie medzi produktmi a zadanie objednávky nie je potrebná registrácia.

2.2. Poskytovateľ žiadnym spôsobom nezodpovedá za omeškanie v dodaní, respektíve za iný problém, chybu, ktoré je možné odvodiť od údajov, ktoré Klient poskytol mylne a/alebo nepresne. Poskytovateľ nezodpovedá za žiadne škody z toho vyplývajúce. Poskytovateľ nezodpovedá za žiadne škody ani chyby, ktoré vzniknú v dôsledku zmeny zaregistrovaných údajov Zákazníkom.

2.3. Podstatné vlastnosti a charakteristiky produktu nájdete v údajovom liste, ktorý je k dispozícii po kliknutí na obrázok produktu, s tým, že podrobné a skutočné vlastnosti produktu sú obsiahnuté v návode na použitie, ktorý je súčasťou balenia produktu. Za plnenie v súlade so zmluvou Poskytovateľa sa považuje, ak produkt disponuje lepšími, výhodnejšími vlastnosťami, ako sú uvedené v informáciách o produkte na webovej stránke alebo v návode na používanie. Návod na používanie produktov - ak to vyžadujú právne predpisy - Poskytovateľ priloží k produktu.

Údaje o výrobkoch vo webovej predajni majú iba informačný charakter. Medzi farbou fotografie a farbou produktu môže byť mierny rozdiel, pretože fotografie boli urobené v štúdiu s bleskovým osvetlením. U vzorovaných materiálov nemusí vzor kvôli strihu padať presne tak, ako na fotografii. V údajovom liste každého produktu nie je uvedené žiadne zvláštne varovanie ohľadom prípadných rozdielov. Výrobky je možné objednať iba vo veľkosti uvedenej v údajovom liste. V prípade výrobkov, ktoré nemajú v údajovom liste uvedené európske rozmery, môže Zákazník získať informácie o rozmeroch daného produktu v súlade s európskymi rozmermi kliknutím na odkaz „tabuľky veľkostí“ v záhlaví webovej stránky.

2.4. Kúpna cena produktu je vždy suma uvedená vedľa vybraného produktu, ktorá už obsahuje DPH. Kúpna cena výrobkov - s výnimkami uvedenými v týchto VšZP - nezahŕňa náklady na doručenie.

2.5. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeny cien produktov ktoré je možné objednať cez webovú predajňu s tým, že zmena nadobúda účinnosť súčasne so zobrazením na webovej stránke. Zmena nemá nepriaznivý vplyv na kúpnu cenu už objednaných produktov, avšak v prípade zníženia ceny v období medzi uzatvorením zmluvy (prijatie objednávky poskytovateľom služby a jej potvrdením) a doručením produktu, vrátenie peňazí nie je možné.

Ak aj napriek všetkej starostlivosti Poskytovateľa bude na webovej stránke uvedená nesprávna cena, najmä cena, ktorá je zjavne nesprávna alebo sa výrazne líši od predpokladanej ceny, potom webová predajňa danú objednávku - za nesprávnu cenu - zruší a v tomto prípade ponuka na odkúpenie nebude zo strany predajne nebude akceptovaná. O týchto informáciách budeme Zákazníka informovať po zaevidovaní objednávky, pretože potvrdzovacia správa objednávky neznamená odsúhlasenie ponuky, najmä v prípade uvedeného v tomto bode, môže dôjsť k odsúhlaseniu ponuky za správnu cenu. Za znalosti týchto informácií, môže zákazník od kúpneho zámeru odstúpiť.

Ak obchod potvrdí objednávku produktu za nesprávnu cenu, v tom prípade si vyhradzuje právo napadnúť vzniknutú zmluvu s odvolaním sa na omyl. O omyl sa jedná vo všetkých takých prípadoch, keď si spotrebiteľ - pri starostlivosti a pozornosti, ktorá sa pri hodnotení obchodnej praxe obvykle vyžaduje - mohol uvedomiť, že obchod pri uzatváraní zmluvy ohľadom kúpnej ceny bol v omyle.

2.6. Cena uvedená vo Webovej predajni a v obchodoch sa môže v niektorých prípadoch líšiť.

2.7. V rámci jednej objednávky je možné objednať maximálne 6 (šesť) produktov.

2.8. Postup objednávky:

2.8.1. V hornej časti webovej stránky môžete zvoliť, či Zákazník hľadá produkt pre „muža“, „ženu“, „chlapca“ alebo „dievča“. Zákazník potom môže pomocou filtrov na ľavej strane webovej stránky prechádzať medzi značkami, kategóriami výrobkov a vlastnosťami výrobkov.

2.8.2. K údajovým listom o výrobkoch sa dostanete kliknutím na obrázky. Veľkosť a farbu môžete zvoliť na vybranom údajovom liste. Modely dostupné vo viacerých farbách sú uvedené ako jeden produkt.

2.8.3. Objednávku je možné uskutočniť pomocou virtuálneho nákupného košíka. Produkt (y) je možné pridať do košíka kliknutím na tlačidlo „pridať do košíka“ po nastavení veľkosti a - ak si zákazník želá kúpiť viac kusov rovnakého produktu - počtu kusov. Košík je možné zobraziť v pravom hornom rohu webovej stránky kliknutím na odkaz „Košík“, kde je možné produkt súčasne upravovať aj vymazať.

2.8.4. Po určení konečného obsahu nákupného košíka bude možné kliknutím na tlačidlo „zaznamenať nákup“ zobraziť údajový hárok slúžiaci na vyplnenie údajov Zákazníka a na vyplnenie niektorých individuálnych obchodných podmienok. Pre odoslanie objednávky je povinné do formulára uviesť meno zákazníka, fakturačnú a dodaciu adresu, telefónne číslo zákazníka, e-mailovú adresu a pohlavie ďalej je povinné zvoliť spôsob platby a doručenia. Pokiaľ má Zákazník kupón a/alebo kartu PlayersClub oprávňujúcu na zľavu, zľavu je možné uplatniť zadaním do formulára čísla kupónu a/alebo čísla karty PlayersClub. Zľavu je možné potvrdiť iba pri zadávaní objednávky. Zľavy nie je možné kombinovať, pre jednu objednávku je možné overiť iba kupón alebo iba zľavu PlayersClub.

2.8.5. Zákazník je za účelom odoslania objednávky povinný vyhlásiť - kliknutím na štvorčekové políčko na formulári -, že si prečítal a v celom rozsahu súhlasí s týmito VšZP a s pravidlami pre ochranu a spracúvanie osobných údajov. Objednávka sa potom uskutoční kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“. Odoslaním objednávky (stlačenie tlačidla „Odoslať objednávku“) zákazníkovi vzniká povinnosť platby.

 

3. Viazanosť ponuky, potvrdenie údajov

3.1. Po prijatí ponuky (objednávky) zaslanej Zákazníkom, Poskytovateľ bezodkladne zašle automatický potvrdzovací e-mail, ktorý potvrdzovací e-mail obsahuje prijatie ponuky (objednávky) Zákazníka Poskytovateľom, údaje poskytnuté Zákazníkom v rámci objednávky (napr. fakturačné a dodacie informácie atď.), ID objednávky, dátum objednávky, zoznam položiek prislúchajúcich k objednanému produktu, ich množstvo, cenu produktu, náklady na doručenie a celkovú sumu na úhradu. Potvrdzovací e-mail sa považuje za prijatie ponuky Zákazníka zo strany Poskytovateľa a týmto potvrdením sa medzi Poskytovateľom a Zákazníkom uzatvára platná zmluva. Potvrdenie objednávky neznamená, že Poskytovateľ služby s istotou dokáže dodať objednané výrobky. Hlavne v prípade zľavnených produktov, s končiacim cyklom ich predaja sa môže vyskytnúť, že objednaný produkt môže byť neúplný alebo poškodený, takže ho nie je možné predať. V takom prípade Poskytovateľ v čo najkratšom čase - e-mailom alebo telefonicky - informuje zákazníka o prekážke v plnení.

3.2. Zákazník je zbavený ponukovej viazanosti, ak od Poskytovateľa nedostane bezodkladne, tj. do 48 hodín, samostatný e-mail vzťahujúci sa na odoslanú objednávku - v súlade s bodom 3.1. -, s potvrdením objednávky.

3.3. Objednávka sa považuje za zmluvu uzatvorenú elektronickou formou, pre ktorú sú smerodajné záležitosti uvedené v zákone č. V. z roku 2013 o občianskom zákonníku a v Zákone č. CVIII. z roku 2001 o elektronických obchodných službách a o jednotlivých otázkach súvisiacich s informačnou spoločnosťou. Zmluva patrí pod účinnosť Nariadenia vlády č. 45/2014 (II.26.) o podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľmi a podnikmi, a prihliada na nariadenia smernice Európskeho parlamentu a Rady číslo 2011/83/EÚ o právach spotrebiteľov.

 

4. Oprava chýb pri zadávaní údajov

4.1. V ktorejkoľvek fáze objednávky a do doby, kým nebude objednávka odoslaná Poskytovateľovi, má Zákazník možnosť kedykoľvek vo webovom obchode opraviť chyby vzniknuté pri zadávaní údajov (vymazanie a/alebo úprava), na ploche pre objednávky webovej stránky.

4.2. V priebehu procesu objednávania je na ploche pre objednávky webovej stránky nepretržite zobrazovaný objednaný produkt(y) a presná konečná suma.

 

5. Dodacie podmienky

5.1. Poskytovateľ doručí objednané produkty Zákazníkovi prostredníctvom prepravnej spoločnosti (ďalej len „ kuriérska služba“ ) na doručovaciu adresu uvedenú Zákazníkom počas objednávky.

Poskytovateľ doručí objednaný tovar, o ktorého doručenie sa žiada, Zákazníkovi bezplatne alebo za náklady na doručenie v súlade so zvoleným spôsobom doručenia. Poskytovateľ informuje Zákazníka o poplatku za doručenie v priebehu procesu objednávania. Poplatok za doručenie sa určuje s prihliadnutím na uskutočnenú dobu dodania a hodnotu objednávky.

Aktuálne informácie o doručení.

 

Prepravné bude tiež uvedené na súhrnnej obrazovke objednávky, na faktúre a v potvrdzovacom e-maile.

 

Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu poplatku za doručenie, pokiaľ táto zmena nadobudne účinnosť v rovnakom čase, ako sa objaví na Webových stránkach. Zmena neovplyvňuje cenu už objednaných produktov.

Pri použití karty PlayersClub je Zákazník povinný sa pri prevzatí produktu zástupcovi kuriérskej služby preukázať preukazom totožnosti s fotografiou a kartou PlayersClub. Ďalšie informácie o členstve v PlayersClub-e: http://playersroom.hu/playersroom/playersclub.

 

Ak od jedného Zákazníka bude v ten istý deň obdržaná viac ako jedna objednávka, budú sa pri doručovaní posudzovať osobitne a bezplatne sa budú účtovať iba objednávky, ktoré prevyšujú hodnotu pre doručenie zdarma. Pokiaľ to Zákazník uvedie pri zadávaní druhej objednávky a na základe spätnej väzby Poskytovateľa je to stále možné, Poskytovateľ objednávky môže zlúčiť, zlúčenie už odoslaných balíkov nie je možné. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu poplatku za doručenie, pokiaľ táto zmena nadobudne účinnosť v rovnakom čase, ako sa objaví na Webových stránkach. Zmena neovplyvňuje cenu už objednaných produktov.

 

5.2. Objednané produkty prichádzajú v zalepenej krabici a ak platba nebola vykonaná vopred, je potrebné uhradiť kúpnu cenu a poplatok za doručenie v hotovosti oproti faktúre zamestnancovi kuriérskej služby. V prípade, že je obal pri prijatí poškodený, odporúča sa otvoriť obal obsahujúci produkt za prítomnosti zamestnanca kuriérskej služby, skontrolovať neporušenosť produktu (produktov) a poškodenie nahlásiť Poskytovateľovi. Zamestnanec kuriérskej služby o doručení poškodeného produktu spíše zápisnicu.

 

5.3. Výrobky doručuje kuriérska služba GLS Hungary. Objednávka - vo väčšine prípadov - bude doručená do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky Poskytovateľom. Poskytovateľ sa vo všetkých prípadoch snaží o čo najrýchlejšie doručenie.

 

Poskytovateľ nezodpovedá za doručenie kuriérskou službou GLS Hungary v uvedenom termíne.

Kuriérska služba GLS Hungary doručuje naše výrobky iba v pracovných dňoch, počas pracovnej doby, preto je dôležité, aby ste pri objednávke ako doručovaciu adresu uviedli tú adresu, na ktorej budete môcť výrobok v danom čase vyzdvihnúť. Doručovateľ kuriérskej služby GLS Hungary môže na doručovacej adrese uvedenej zákazníkom čakať maximálne 10 minút.

 

Objednávku n dobierku je možné uhradiť v prípade doručenia kuriérom iba v hotovosti, pri doručení na miesto vyzdvihnutia (Pick Pack Pont, GLS CsomagPont) iba v hotovosti, alebo - ak dané miesto vyzdvihnutia disponuje platobným terminálom - je možné platbu realizovať platobnou kartou, platba poukážkou alebo iným alternatívnym spôsobom nahradzujúcou hotovosť nie je možná.

 

5.4. "Donáška":

 

5.4.1. Ak vyberiete možnosť „Donáška“, produkty budú doručené kuriérskou službou GLS Hungary. Objednané výrobky je možné prevziať do 3 - 5 pracovných dní. Pri objednávke v hodnote od 0-49 EUR je cena prepravy 5 EUR, a ak vaša objednávka prekročí sumu 50 EUR je doprava zadarmo.

 

6. Platobné podmienky

Zákazník si môže vybrať z nasledujúcich spôsobov platby:

 

 

7. Právo na odstúpenie od zmluvy

7.1. Právo na odstúpenie od zmluvy prislúcha spotrebiteľovi, ako je stanovené v tejto časti, spotrebiteľom sa rozumie okruh uvedený v Občianskom zákonníku (ďalej len: Spotrebiteľ:

7.2. Ak sa jedná o zmluvu o predaji produktu, Spotrebiteľ má nárok na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní od prevzatia

a) produktu

b) v prípade poskytovania viacerých produktov v čase dodania posledného produktu

Spotrebiteľom alebo ním označenej tretej osoby, ktorá nie je prepravcom.

7.3. Spotrebiteľ je oprávnený uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy v období medzi dňom uzavretia zmluvy a dňom prevzatia produktu.

7.4. Spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie od zmluvy v prípade takého produktu v uzavretom balení, ktorý nie je možné po otvorení po jeho dodaní vrátiť zo zdravotných alebo hygienických dôvodov (napr. spodná bielizeň, plavky).

 

7.5. Postup využitia práva na odstúpenie

 

7.5.1. Ak chce Spotrebiteľ uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, je povinný predložiť Poskytovateľovi jednoznačné vyhlásenie o svojom úmysle odstúpenia s využitím kontaktov uvedených v bode 1.7 týchto VšZP, osobne, poštou, e-mailom alebo prostredníctvom webovej predajne, po prihlásení sa k predchádzajúcim objednávkam.

 

Vzor vyhlásenia o odstúpení od zmluvy si môžete stiahnuť tu: [doc|pdf]

 

Ak Spotrebiteľ nepoužije na využitie svojho práva na odstúpenie od zmluvy vzor zverejnený Poskytovateľom, vyhlásenie bude jednoznačné, ak okrem vyhlásenia o úmysle o odstúpení obsahuje aspoň meno, adresu a dodaciu adresu Spotrebiteľa.

Spotrebiteľ využije svoje právo na odstúpenie, ak svoje vyhlásenie o odstúpení odošle Poskytovateľovi pred vyššie uvedeným termínom.

7.5.2. Je povinnosťou Spotrebiteľa dokázať, že svoje právo a odstúpenie vykonal v súlade s nariadeniami uvedenými v bode č. 7.

7.5.3. Odstúpenie od zmluvy sa považuje za uskutočnené včas, ak Spotrebiteľ doručí svoje na to smerujúce vyhlásenie Poskytovateľovi služby do 14 (štrnástich) kalendárnych dní (dokonca aj v 14. kalendárny deň). V prípade zaslania poštou Poskytovateľ služby pri výpočte termínu zohľadní dátum odoslania a v prípade zaslania e-mailom čas zaslania e-mailu.

7.5.4. V prípade odstúpenia je Spotrebiteľ povinný zaslať objednané výrobky do predajne Poskytovateľa ktorá vystavila faktúru, alebo na adresu uvedenú v bode č. 1.7. bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od oznámenia vyhlásenia o odstúpení, poštou ako doporučenú zásielku alebo kuriérskou službou. Lehota sa považuje za dodržanú, ak ju Spotrebiteľ odošle (podá na poštu alebo odovzdá ním objednanému kuriérovi) pred uplynutím 14-dňovej lehoty alebo osobne prinesie produkt na jednu z vyššie uvedených adries.

Zákazník môže - v rámci vyššie uvedeného termínu, avšak iba osobne - nechať dodať objednané produkty do ktoréhokoľvek z obchodov poskytovateľa bezplatne. Náklady na vrátenie produktu Poskytovateľovi služieb a dodanie náhradného produktu Zákazníkovi znáša Zákazník.

7.5.5. Náklady na vrátenie produktu(-ov) na adresu Poskytovateľa služby (2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1) znáša Spotrebiteľ. Poskytovateľ nemá v silách prevziať produkt odoslaný späť na dobierku. Okrem nákladov na spätné doručenie produktu/ov Spotrebiteľ neznáša žiadne iné náklady.

7.5.6. Ak Spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, Poskytovateľ vráti všetky protihodnoty zaplatené Spotrebiteľom vrátane poplatku za doručenie, s výnimkou poplatku za „Doručenie v ten istý deň“, a to okamžite, najneskôr však do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od prijatia vyhlásenia Spotrebiteľa o odstúpení. Poskytovateľ je oprávnený prinavrátenie úhrady zadržať dovtedy, kým neobdržal späť produkt, alebo kým Spotrebiteľ bez pochybností nepotvrdil, že ho odoslal naspäť: z oboch prihliada Poskytovateľ na skoršiu dobu.

7.5.7. Pri prinavrátení použije Poskytovateľ spôsob platby totožný s platbou použitou v rámci objednávky, s výnimkou, ak Spotrebiteľ poskytne svoj vyslovený súhlas pre využitie iného spôsobu platby; z dôvodu použitia tohto spôsobu platby Spotrebiteľ neznáša žiadne náklady navyše.

7.5.8. Spotrebiteľa je možné vziať na zodpovednosť za zníženie hodnoty, ktorá nastala ohľadom produktu výhradne vtedy, ak to nastalo v dôsledku používania, ktoré presahuje používanie potrebné pre zistenie charakteristík a vlastností produktu. 


 

7.5.9. Ak Spotrebiteľ/kupujúci využije svoje právo na odstúpenie od zmluvy v prípade takého produktu, v prípade ktorého v rámci akcie 2+1 (alebo v rámci akcie s odlišným názvom/číslom, získa spomedzi zakúpených produktov jeden alebo viacero produktov zdarma - s prihliadnutím na zakúpenie ostatných produktov) zakúpi viacero produktov, v takom prípade môže spotrebiteľ uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy iba v prípade všetkých produktov spolu (vrátane produktu alebo produktov, ktoré dostal bezplatne, nakoľko tieto produkty nemožno vzájomne oddeliť).

 

8. Záruka

8.1. Poskytovateľ v súvislosti s ním predávanými produktmi neposkytuje dobrovoľnú záruku.

8.2. Spotrebiteľa upozorňujeme na skutočnosť, že z dôvodu rovnakej vady nie je možné uplatniť súčasne, paralelne záruku za vecné nedostatky a záručný nárok, ako aj záruku na výrobok a záručný nárok, inak však záručné práva prislúchajú spotrebiteľovi nezávisle od oprávnení uvedených v bodoch pre záruku za výrobok a záruku za vecné nedostatky.

8.3. V prípade produktov, ktoré prislúchajú pod účinnosť Nariadenia vlády číslo 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet o povinnej záruke vzťahujúcej sa na jednotlivé dlhodobé spotrebné tovary je povinná záruka 1 rok, ktorej počiatočným dňom je deň odovzdania produktu kupujúcemu.

 

 

9. Garancia

9.1. Záruka za vecné nedostatky

9.1.1. V prípade chybného plnenia zo strany Poskytovateľa môže Zákazník voči Poskytovateľovi uplatniť nárok na záruku za vecné nedostatky. V prípade spotrebiteľskej zmluvy môže Zákazník, ktorý je kvalifikovaný ako spotrebiteľ, uplatniť svoje záručné nároky do 2 rokov odo dňa prevzatia produktu(-ov) na chyby výrobku, ktoré už existovali v čase dodania produktu. Po uplynutí 2 ročnej doby premlčania Zákazník už nebude môcť uplatniť svoje záručné práva za vecné nedostatky.

9.1.2. V prípade zmluvy uzatvorenej nie so spotrebiteľom môže oprávnený svoje záručné podmienky uplatniť v 1 ročnej dobe premlčania, počítanej od od dátumu prevzatia.

9.1.3. Zákazník – podľa svojej voľby – môže žiadať o opravu alebo o výmenu, s výnimkou, ak splnenie z nich zvolenej požiadavky Zákazníka je nemožné alebo by to pre Poskytovateľa v porovnaní s plnením inej požiadavky znamenalo neúmerné náklady navyše. Ak Zákazník nepožiadal alebo nemohol požiadať o opravu alebo výmenu, v tom prípade môže žiadať o pomerné zníženie protislužby, alebo chybu môže na náklady Poskytovateľa opraviť alebo nechať opraviť inému aj Zákazník, alebo – v konečnom prípade – môže aj odstúpiť od zmluvy. V dôsledku nepatrnej chyby nie je miesto na odstúpenie.

9.1.4. Zákazník môže prejsť zo svojho zvoleného záručného práva za vecné nedostatky na iné, ale je povinný znášať náklady na prechod, s výnimkou, ak to bolo odôvodnené, lebo na to poskytol dôvod Poskytovateľ.

9.1.5. Zákazník je povinný chybu oznámiť Poskytovateľovi neodkladne od jeho zistenia, ale nie neskôr, ako do dvoch mesiacov od zistenia chyby.

9.1.6. Zákazník môže uplatniť svoj nárok na záruku na vecné nedostatky priamo proti Poskytovateľovi.

9.1.7. Do šiestich mesiacov od uzatvorenia zmluvy pre uplatnenie práva na záruku na vecné nedostatky nie sú potrebné iné podmienky, ako oznámenie chyby, ak Zákazník potvrdí, že produkt zakúpil od Poskytovateľa (predložením faktúry alebo kópie faktúry). V takomto prípade bude Poskytovateľ oslobodený spod povinnosti poskytnutia záručného plnenia len vtedy, ak tento predpoklad zamietne, t.j. dokáže, že chyba na produkte vznikla po jeho odovzdaní Zákazníkovi. Ak Poskytovateľ dokáže, že príčina chyby vznikla z dôvodu, ktorý je možné pripísať Zákazníkovi, nie je povinný na plnenie záručnej požiadavky, ktorú predniesol Zákazník. Po uplynutí šiestich mesiacov od kúpy už je povinný dokázať, že chyba, ktorá bola rozpoznaná, už pretrvávala aj v dobe plnenia, Zákazník.

Aby bolo možné uplatniť akýkoľvek nárok na záruku za vecné nedostatky, produkt(y) musia byť vrátené Poskytovateľovi na adresu Zákazníckeho servisu uvedenú v bode 14.1. Poskytovateľ prijíma iba čisté výrobky, nevyčistené výrobky vráti Zákazníkovi.

9.1.8. Ak chce Zákazník svoje právo na záruku na vecné nedostatky uplatniť - z hľadiska označenej chyby – na oddeliteľnú časť produktu, požiadavka na záruku na vecné nedostatky ostatných častí diela nebude považovaná za uplatnenú.

9.1.9. V prípade výmeny alebo odstúpenia Zákazník nie je povinný uhradiť amortizáciu produktu(ov), ktoré vznikli v dôsledku zamýšľaného použitia. Zákazník je povinný zaplatiť Poskytovateľovi za tú amortizáciu produktu(ov), ktorá je dôsledkom nesprávneho použitia.

9.1.10. V prípade chybného výkonu bude náklady spojené s plnením záručnej povinnosti znášať Poskytovateľ. Poskytovateľ uhradí Zákazníkovi náklady, ktoré vzniknú Zákazníkovi v súvislosti s plnením záručnej povinnosti, až po dôveryhodnom preukázaní nákladov (predložením faktúry, poštového ústrižku o podaní a pod.). Ak k poruche výrobku mohlo tiež prispieť nesplnenie povinnosti údržby zo strany Zákazníka, zákazník znáša náklady spojené s plnením záručnej povinnosti v pomere s jeho súčinnosťou, ak disponoval vedomosťami vzťahujúcimi sa na údržbu produktu, alebo ak Poskytovateľ v tomto ohľade splnil svoju informačnú povinnosť. Ak sa preukáže, že k vade produktu došlo po vykonaní plnenia (tj. Poskytovateľ nevykonal plnenie chybne), náklady vzniknuté pri uplatnení práva zo záruky (vrátane nákladov na vrátenie produktu Zákazníkovi) znáša Zákazník.

 

9.1.11. Vzor vyhlásenia o uplatnení Záruky za vecné nedostatky je k dispozícii tu: [doc|pdf]

 

Ak Zákazník na uplatnenie reklamácie nepoužije vzor zverejnený Poskytovateľom, vyhlásenie musí obsahovať minimálne popis chyby produktu, zvolenú záručnú reklamáciu, meno zákazníka, doručovaciu adresu a číslo objednávky. Vyhlásenie o uplatnení nároku na záruku za vecné nedostatky môže byť predložené v súlade s ustanoveniami uvedenými v bode č. 14.1.

 

9.2. Produktová záruka

9.2.1. V prípade chyby výrobku Zákazník, ktorý je kvalifikovaný ako spotrebiteľ (ďalej len: Spotrebiteľ ) - podľa svojho vlastného výberu - môže uplatniť právo uvedené v bode 9.1. alebo požiadavku na produktovú záruku.

9.2.2. Spotrebiteľovi ale neprináleží to právo, aby v dôsledku tej istej chyby uplatnili súčasne, paralelne so sebou aj záručnú požiadavku na vecné nedostatky a produktovú záruku. Ale v prípade úspešného uplatnenia požiadavky na produktovú záruku môže Spotrebiteľ voči výrobcovi uplatniť svoju požiadavku na záruku na vecné nedostatky, vzťahujúcu sa na vymenený produkt, respektíve na jeho vymenenú časť.

9.2.3. V rámci požiadavky na produktovú záruku ale Spotrebiteľ môže žiadať výhradne opravu, alebo výmenu chybného produktu. Chybu produktu musí v prípade uplatnenia produktovej záruky dokázať Spotrebiteľ.

9.2.4. Produkt sa považuje za chybný v tom prípade, ak nezodpovedá požiadavkám na kvalitu platným v dobe uvedenia do distribúcie, alebo ak nedisponuje vlastnosťami, ktoré sú uvedené v popise, poskytnutom výrobcom.

9.2.5. Svoju požiadavku o produktovú záruku môže Spotrebiteľ uplatniť do dvoch rokov od uvedenia produktu do distribúcie výrobcom. Po uplynutí tohto termínu stráca svoje oprávnenie. Spotrebiteľ je povinný chybu oznámiť výrobcovi neodkladne po zistení chyby. Chybu, ktorá bola oznámená do dvoch mesiacov od zistenia chyby je potrebné považovať za chybu, ktorá bola oznámená neodkladne. Za škody vzniknuté z omeškania oznámenia je zodpovedný Spotrebiteľ.

9.2.6. Spotrebiteľ môže svoju reklamáciu ohľadom produktovej záruky uplatniť voči výrobcovi alebo distribútorovi produktu (Poskytovateľ).

9.2.7. V zmysle Občianskeho zákonníka sa za výrobcu považuje zhotoviteľ a distribútor produktu (Poskytovateľ).

9.2.8. Výrobca, distribútor (Poskytovateľ) je oslobodený spod svojej povinnosti produktovej záruky výhradne vtedy, ak vie dokázať, že:

9.2.9. Výrobcovi alebo distribútorovi (Poskytovateľ) pre oslobodenie postačuje dokázať jeden dôvod.

 

9.2.10. Vzor vyhlásenia o uplatnení Produktovej záruky je k dispozícii tu: [doc|pdf]

Ak Spotrebiteľ na uplatnenie reklamácie Produktovej záruky nepoužije vzor zverejnený Poskytovateľom, vyhlásenie musí obsahovať minimálne popis chyby produktu, zvolenú záručnú reklamáciu, meno zákazníka, doručovaciu adresu a číslo objednávky. Vyhlásenie o uplatnení nároku na produktovú záruku môže byť predložené v súlade s ustanoveniami uvedenými v bode č. 14.1.

Aby bolo možné uplatniť akýkoľvek nárok na produktovú záruku, produkt(y) musia byť vrátené Poskytovateľovi na adresu Zákazníckeho servisu uvedenú v bode 14.1. Poskytovateľ prijíma iba čisté výrobky, nevyčistené výrobky vráti Zákazníkovi.

 

10. Výmena

 

10.1. Zákazník je oprávnený osobne vymeniť produkt zakúpený vo webovej predajni, požiadať o zmenu veľkosti v rovnakej hodnote alebo uskutočniť nákup v cene produktu (ďalej spoločne: výmena ) do 30 (tridsať) kalendárnych dní od prevzatia produktu v obchode Poskytovateľa, kde bola vydaná účtenka. Výmena je možná iba za produkt, ktorý sa doposiaľ nepoužíval. Zo zdravotných a hygienických dôvodov sa spodná bielizeň a plavky nesmú po otvorení uzavretého obalu vymeniť.



10.2. Zákazník môže požiadať o výmenu v ktoromkoľvek z obchodov Poskytovateľa:

a) osobne súčasne s odovzdaním produktu; alebo

b) súčasne s odoslaním produktu poštou (vrátane kuriérskej služby).

10.3. Lehota na možnosť výmeny sa považuje za dodržanú, ak v posledný deň lehoty zákazník zaslal formulár žiadosti o výmenu a produkt odoslal poštou alebo ho odovzdal kuriérskej službe.

10.4. V prípade žiadosti o výmenu poštou, náklady na vrátenie formulára žiadosti o výmenu a produktu Poskytovateľovi a na dodanie náhradného produktu Zákazníkovi, znáša Zákazník. Náhradný produkt bude Zákazníkovi doručený kuriérskou službou. Cena dodania v rámci celého územia krajiny je 999 Ft brutto. Spôsob platby nákladov na dopravu: na dobierku v hotovosti.

Zákazník môže - v rámci vyššie uvedeného termínu, avšak iba osobne - nechať doručiť objednané produkty do ktoréhokoľvek z obchodov Poskytovateľa bezplatne.

Zákazník berie na vedomie, že v súvislosti s jeho objednávkou v prípade osobnej výmeny v našom obchode, na vymenený produkt sa už nevzťahuje právo spotrebiteľa/kupujúceho na odstúpenie - nakoľko v našom obchode poskytujeme príležitosť spoznať a vyskúšať vlastnosti produktu -, lebo je považované za nový nákup uskutočnený v predajni.

10.5. V prípade požiadania výmeny poštou, ak Zákazník požaduje rovnaký produkt, ale v inej veľkosti, požadovanú veľkosť je potrebné vyznačiť vo formulári žiadosti o výmenu s tým, že pred uvedením veľkosti je potrebné skontrolovať, či je požadovaná veľkosť k dispozícii v internetovom obchode. Ak požaduje iný produkt, v tom prípade musí uviesť číslo produktu (nachádza sa vo webovej predajni v produktovom liste) a požadovanú veľkosť na formulári žiadosti o výmenu. V prípade, že kúpna cena požadovaného náhradného produktu je vyššia ako kúpna cena produktu, ktorý sa má vymeniť, spôsob úhrady rozdielu: na dobierku, v hotovosti.

 

10.6. V takom neočakávanom prípade, ak Poskytovateľ nie je schopný zabezpečiť dodávku produktu na výmenu (napr. nie je na sklade), informuje o tom Zákazníka. Na základe oznámenia Poskytovateľa je Zákazník oprávnený zvoliť si iný náhradný produkt.

10.7. Formulár žiadosti o výmenu je použiteľný, iba ak je náhrada požadovaná poštou. Formulár žiadosti o výmenu je k dispozícii tu: [doc|pdf]

 

11. Rezervácia produktu

 

11.1. Poskytovateľ zaistí, aby si zákazník mohol prezrieť a/alebo vyskúšať výrobky vybrané vo webovej predajni v jednom z obchodov Poskytovateľa určeného Zákazníkom.

11.2. Po zvolení veľkosti a vložení produktu do nákupného košíka - po potvrdení obsahu košíka -, kliknutím na tlačidlo „Rezervácia produktu v obchode“, si môže Zákazník zvoliť obchod Poskytovateľa, v ktorom si chce daný produkt prezrieť alebo vyskúšať. Pri rezervácii produktu je Zákazník povinný uviesť meno, adresu, telefónne číslo, e-mailovú adresu a pohlavie Zákazníka. Ak sú produkty, ktoré sa majú rezervovať, plne k dispozícii na predajni Poskytovateľa, vybranej Zákazníkom, rezerváciu produktu je možné dokončiť v rozhraní rezervácie produktu - po jej úplnom vyplnení - výberom možnosti „Okamžitá rezervácia v obchode“. Ak produkty, ktoré sa majú rezervovať, nie sú plne k dispozícii na predajni Poskytovateľa, vybranej Zákazníkom, rezerváciu produktu je možné dokončiť v rozhraní rezervácie produktu - po jej úplnom vyplnení - výberom možnosti „Rezervácia prevezením na predajňu“.

11.3. Poskytovateľ zašle potvrdenie o rezervácii produktu okamžite, najneskôr však do 48 hodín od rezervácie, s uvedením, že rezervovaný produkt je k dispozícii na vybranej predajni. Poskytovateľ odloží produkt k dispozícii zákazníkovi najviac 4 (štyri) dni od dátumu uvedeného v potvrdení, produkt nepredá ho tretej strane. Rezervovaný produkt sa po tomto termíne môže voľne predávať.

11.4. Zákazník pri rezervácii produktu neprekladá ponuku na kúpu vybraného produktu, medzi zmluvnými Stranami nie je uzatvorená žiadna zmluva , čo však nevylučuje možnosť zakúpenia rezervovaného produktu Zákazníkom na predajni. V prípade výberu možnosti „Rezervácia prevezením na predajňu“ uvedenej v poslednej vete článku 11.2. , musí byť poplatok za produkt(y) vždy zaplatený na mieste vo výške 690 Ft brutto, a to ešte pred prevzatím a vyskúšaním produktu. Pri použití karty PlayersClub je Zákazník povinný sa pri prevzatí produktu zástupcovi kuriérskej služby preukázať preukazom totožnosti s fotografiou a kartou PlayersClub.

 

 

 

12. Zodpovednosť

12.1. Informácie nachádzajúce sa na Webovej stránke boli umiestnené v dobrom úmysle, ale slúžia výhradne na informačné účely, za presnosť a úplnosť informácií Prevádzkovateľ nezodpovedá.

12.2. Zákazník môže používať Webovú stránku výhradne na svoje vlastné riziko a súhlasí s tým, že Poskytovateľ nezodpovedá za majetkové a nemajetkové škody, vzniknuté počas používania, navyše zodpovednosti za porušenie zmluvy spôsobenej úmyselne, zo závažnej nedbanlivosti alebo trestným činom, poškodzujúcej život, telesné zdravie a zdravie.

12.3. Poskytovateľ vylučuje akúkoľvek zodpovednosť za počínanie používateľov Webovej stránky. Zákazník je v plnej miere a výhradne zodpovedný za svoje počínanie, Poskytovateľ v takých prípadoch v plnom rozsahu spolupracuje s konajúcimi orgánmi z dôvodu odhalenia porušenia práva.

12.4. Stránky služby môžu obsahovať také pripojovacie body (odkazy), ktoré odkazujú na stránky iných poskytovateľov. Poskytovateľ nezodpovedá za postupy ochrany osobných údajov a ďalšie činnosti týchto poskytovateľov služieb.

12.5. Prípadný obsah sprístupnený Zákazníkmi na Webovej stránke je Poskytovateľ oprávnený, ale nie je povinný kontrolovať, a ohľadom zverejnených obsahov je Poskytovateľ oprávnený, ale nie je povinný vyhľadávať príznaky naznačujúce vykonávanie protiprávnej činnosti.

12.6. Z dôvodu globálneho charakteru internetu Zákazník súhlasí s tým, že v priebehu používania Webovej stránky bude postupovať aj s prihliadnutím na nariadenia vzťahujúcich sa národných právnych predpisov. Ak je akákoľvek činnosť v súvislosti s používaním Webovej stránky podľa práva krajiny Zákazníka nedovolená, za používanie zodpovedá výhradne Zákazník.

12.7. Ak Zákazník na Webovej stránke spozoruje sporný obsah, je povinný to neodkladne oznámiť Poskytovateľovi. Ak rámci svojho dobromyseľného konania bude Poskytovateľ považovať oznámenie za opodstatnené, je oprávnený na neodkladné zmazanie alebo modifikáciu informácie.

 

13. Autorské práva

13.1. Táto webová stránka je chránená autorskými právami. Poskytovateľ je oprávnenou osobou podľa autorského práva alebo oprávneným užívateľom každého obsahu, ktorý je zobrazený na webovej stránke, alebo počas poskytovania služieb dostupných prostredníctvom webovej stránky: diel ktorýchkoľvek autorov, respektíve iných duševných diel (vrátane každej grafiky, respektíve iného materiálu, usporiadania, editovania plochy webovej stránky, použitých softvérových a iných riešení, nápadov, realizácií).

13.2. Uloženie na fyzický alebo iný dátový nosič alebo vytlačenie obsahu Webová stránka predajne, ako aj jednotlivých jej častí je povolené s účelom použitia na súkromné účely, alebo v prípade predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľa. Použitie v rozsahu presahujúceho súkromné použitie - napríklad uloženie v databáze, ďalšie poskytovanie, sprístupnenie alebo umožnenie stiahnutia, uvedenie do komerčnej distribúcie – je možné výhradne v prípade predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľ.

13.3. Okrem práv, vyslovene určených vo VšZP, ani registrácia, používanie Webovej stránky, respektíve ani jedno nariadenie VšZP neposkytuje právo Zákazníkovi na používanie a zužitkovanie akéhokoľvek obchodného označenia alebo ochrannej známky, uvedenej na Webovej stránke. Okrem zobrazenia ktoré sprevádza riadne používanie Webovej stránky, k tomu potrebného dočasného rozmnoženiu a vyhotovenia kópie na súkromné použitie, tieto duševné diela nie je možné v akejkoľvek forme použiť alebo využiť bez vopredného písomného povolenia Poskytovateľa.

 

14. Možnosti uplatnenia práva

14.1. Vybavovanie sťažností

14.1.1. Spotrebiteľ svoje sťažnosti týkajúce sa produktu alebo činnosti Poskytovateľa môže predniesť na kontaktných údajoch uvedených v bode 1.7..

14.1.2. A V zmysle platných právnych predpisov, ústnu sťažnosť Poskytovateľ okamžite prešetrí a v prípade potreby vyrieši, ak to charakter sťažnosti pripúšťa. Ak Zákazník nesúhlasí s vybavením reklamácie alebo nie je možné reklamáciu okamžite prešetriť, Poskytovateľ o reklamácii a o svojom stanovisku k nej bezodkladne vyhotoví zápisnicu. V prípade ústnej sťažnosti oznámenej telefonicky sa zápisnica zašle zákazníkovi najneskôr v čase, keď dôjde k vecnej odpovedi uvedenej v časti o písomnej sťažnosti, a ďalej bude postupovať v súlade s ustanoveniami o písomnej sťažnosti.

14.1.3. Ústnu sťažnosť uvedenú telefonicky Poskytovateľ povinným spôsobom opatrí individuálnym identifikačným číslom, čo napomáha pri možnosti spätného vyhľadania sťažnosti. Poskytovateľ je povinný oznámiť toto číslo Zákazníkovi.

14.1.4. Poskytovateľ je povinný písomnú sťažnosť preskúmať do tridsať dní od prijatia sťažnosti, a poskytnúť naň podstatnú odpoveď, ako aj zabezpečiť, aby sa odpoveď dostala k Zákazníkovi Ak Poskytovateľ sťažnosť zamietne, svoje stanovisko je povinný odôvodniť vo svojej podstatnej odpovedi, vzťahujúcej sa na zamietnutie.

14.1.5. Zápisnicu spísanú o sťažnosti a kópiu jej rovnopisu je Poskytovateľ povinný uschovať po dobu piatich rokov.

14.1.6. Poskytovateľ prijíma námietky vznesené Zákazníkom v na priamych kontaktoch uvedených v bode 1.7..

14.2. Iné možnosti uplatnenia práva

14.2.1. Ak sa počas rokovaní s Poskytovateľom nevyrieši akýkoľvek spotrebiteľský spor medzi Poskytovateľom a Zákazníkom, Zákazník má k dispozícii nasledujúce možnosti uplatnenia práva:

a) Zápis do knihy zákazníkov. Kniha zákazníkov je k dispozícii vo všetkých obchodoch Poskytovateľa. Poskytovateľ odpovie na tu napísané záznamy písomne do 30 dní.

b) Sťažnosti adresované orgánom na ochranu spotrebiteľa. Ak zákazník zistí porušenie svojich spotrebiteľských práv, je oprávnený obrátiť sa so sťažnosťou na orgán pre ochranu spotrebiteľov, príslušný podľa svojho bydliska. Po posúdení sťažnosti o uskutočnení konania na ochranu spotrebiteľov rozhodne orgán.

c) Zmierovací výbor. Za účelom mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov týkajúcich sa kvality, bezpečnosti a uplatňovania pravidiel zodpovednosti za výrobky a uzavretia a plnenia zmluvy môže zákazník iniciovať konanie pred zmierovacím výborom, ktorý je zriadený pri príslušnej odbornej komore v mieste jeho bydliska.

Spoločnosť je v rámci zmierovacieho konania povinná spolupracovať.

Kontaktné údaje zmierovacieho výboru v Budapešti (Budapesti Békéltető Testület):

d) Súdne konanie. Zákazník je oprávnený vymáhať svoju pohľadávku vyplývajúcu zo spotrebiteľského sporu súdnou cestou v rámci občianskeho súdneho konania v súlade s ustanoveniami zákona č. V z roku 2013 o Občianskom zákonníku a zákona č. CXXX z roku 2016 o Občianskom súdnom poriadku.

e) Podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online (Nariadenie), Európska komisia zriadila platformu na riešenie sporov online. Podľa Nariadenia je potrebné spotrebiteľom zabezpečiť mimosúdnu komunikácia s cieľom mimosúdneho urovnávania sporov vyplývajúcich z online poskytovateľských zmlúv uzatvorených medzi spotrebiteľmi s miestom pobytu v Európskej únii a poskytovateľmi usadenými v Európskej únii na tejto platforme. Platforma na riešenie sporov online je pre spotrebiteľov k dispozícii od 15. februára 2016. Pôsobnosť nariadenia sa priamo vzťahuje na poskytovateľa služieb usadeného v Maďarsku, ak dôjde k spotrebiteľskému sporu v súvislosti so zmluvou online uzavretou medzi ním a spotrebiteľom. Podľa nariadenia môže spotrebiteľ iniciovať mimosúdne riešenie sporu online prostredníctvom platformy na riešenie sporov online na spoločne zvolenom fóre na riešenie sporov. V Maďarsku je oprávnený riešiť spotrebiteľské spory zmierovací výbor v Budapešti (Budapesti Békéltető Testület).

Dostupnosť platformy na riešenie sporov online: http://ec.europa.eu/odr

 

15. Vyhlásenie o ochrane osobných údajov

15.1. Poskytovateľ rešpektuje ústavné základné právo na ochranu osobných údajov, podľa obsahu ktorého každý sám rozhoduje o zverejnení a použití svojich osobných údajov.

15.2. Poskytovateľ pri získavaní a spracúvaní osobných údajov potrebných na používanie služieb a poskytovaných zákazníkom ktorého sa osobné údaje týkajú venuje osobitnú pozornosť dôkladnému dodržiavaniu zákona číslo VI. z roku 1998 o vyhlásení Dohovoru na ochranu osôb vo vzťahu k automatickému spracovaniu osobných údajov (Rada Európy) podpísaného v Štrasburgu dňa 28. januára 1981, zákona číslo CXIX z roku 1995 o spracúvaní údajov o mene a adrese bydliska slúžiacich pre výskum a pre priamy marketing, ako aj zákona číslo CXII z roku 2011 o práve na informácie, na sebaurčenie a slobodu informácií.

15.3. Údaje poskytnuté Zákazníkom, ako sú priezvisko a meno, poštová a fakturačná adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa ako aj identifikátor, nájdete v e-maile zaslanom prostredníctvom systému. V prípade platieb platobnou kartou údaje, ktoré sú potrebné na platbu, nespracováva Poskytovateľ, ale OTP Bank Nyrt.

 

Beriem na vedomie, že moje nasledujúce osobné údaje uložené prevádzkovateľom, spoločnosťou Szinga Sport Kft. (sídlo: 1038 Budapešť, Tündérliget u. 2.) v databáze používateľov www.playersroom.hu budú prenesené do spoločnosti OTP Mobil Kft. ako sprostredkovateľa údajov. Rozsah údajov prenášaných prevádzkovateľom je nasledovný:

 

identifikátor webovej objednávky

dátum objednávky

položky objednávky (názov produktu, číslo produktu, cena, množstvo, DPH)

náklady na prepravu

mena

výška zľavy

jazyk

meno

priezvisko

e-mail

telefónne číslo

fakturačné meno

daňové identifikačné číslo

fakturačné PSČ

fakturačné mesto

fakturačná ulica

fakturačný kraj

fakturačná krajina

doručovacie meno

doručovacie PSČ

doručovacie mesto

doručovacia ulica

doručovacia župa

doručovacia krajina

 

Charakter a účel činnosti spracovania údajov vykonávanej sprostredkovateľom je možné zobraziť v Informáciách o spracúvaní osobných údajov SimplePay na nasledujúcom odkaze:

 

http://simplepay.hu/vasarlo-aff

15.4. Prevádzkovateľom webových stránok je Poskytovateľ.

15.5. Poskytovateľ vyhlasuje, že účelom spracúvania údajov nachádzajúcich sa v jeho databáze (meno, e-mailová adresa, telefónne číslo, identifikačné číslo atď.) je zabezpečiť poskytovanie služieb dostupných vo webovom obchode, zobrazovanie obsahu a reklamy prispôsobených na mieru, zostavovať štatistiky, technický vývoj informačného systému a ochrana práv Zákazníka. Údaje môže Poskytovateľ použiť na vytvorenie skupín používateľov a na zobrazenie zacieleného obsahu a/alebo reklám na webových stránkach Poskytovateľa služby, alebo na zasielanie noviniek týmto skupinám používateľov.

15.6. Poskytovateľ nesmie použiť osobné údaje poskytnuté Zákazníkom na iné účely ako vyššie uvedené. Zverejnenie osobných údajov tretím stranám alebo orgánom verejnej moci je možné - pokiaľ to zákon alebo úradné / súdne rozhodnutie nevyžaduje inak - iba s výslovným súhlasom Zákazníka. Poskytovateľ vymaže osobné údaje Zákazníka po skončení účelu použitia alebo na požiadanie.

15.7. Poskytnutie údajov Zákazníkom je dobrovoľné, právnym základom je súhlas dotknutej osoby. Použitím služieb Poskytovateľa dáva Zákazník súhlas k použitiu jeho údajov, v súlade s vyššie uvedenými. Zákazník môže kedykoľvek požiadať o vymazanie, úpravu svojich údajov, o informácie o svojich spracúvaných údajoch a môže proti spracúvaniu údajov namietať. V prípade neúspešnosti svojej žiadosti alebo námietok, má do 30 kalendárnych dní možnosť obrátiť sa na súd.

15.8. Poskytovateľ vykonáva činnosti spojené so spracúvaním údajov, ktorá Poskytovateľ získal, v súlade s platnými právnymi predpismi a s ohľadom na ustanovenia o ochrane údajov uvedených v týchto VšZP. Využívaním služieb poskytovaných Poskytovateľom dáva Zákazník súhlas s prenosom poskytnutých údajov k spracovateľovi údajov.

15.9. Poskytovateľ nezodpovedá za informácie poskytnuté Zákazníkom. Ak sa Poskytovateľ dozvie, že údaje porušujú práva tretej strany alebo zákony, alebo tieto pravidlá ochrany údajov alebo nedodržiavaním pravidiel ochrany údajov spôsobujú škodu, Poskytovateľ má právo prijať potrebné právne opatrenia v spolupráci s konajúcimi úradmi. Ak Zákazník poskytol údaje tretej strany na používanie služby alebo počas používania webovej stránky spôsobil akýmkoľvek spôsobom škodu, Poskytovateľ je oprávnený vymáhať náhradu škody.

15.10. Aby sa zabránilo neoprávnenému prístupu a zverejneniu, aby sa zabezpečila presnosť údajov a v záujme čo najlepšieho využitia údajov, Poskytovateľ uschová a zabezpečí informácie zhromaždené online spôsobom vhodnými fyzickými, elektronickými a technickými metódami.


15.11. Názov Prevádzkovateľov:

 

15.12. Poskytovateľ o prenose osobných údajov poskytnutých zákazníkom Kuriérskym službám vedie register prenosu údajov s cieľom skontrolovania zákonnosti prenosu údajov a informovania dotknutých osôb, ktorý register obsahuje dátum a právny základ prenosu osobných údajov spracúvaných Poskytovateľom, ako aj údaje okruhu prenesených osobných údajov. Poskytovateľ uchováva údaje v registri prenosu údajov po dobu 5 (piatich) rokov.

15.13. Evidenčné číslo pre spracúvanie osobných údajov: NAIH-84718/2015

 

16. Ostatné ustanovenia

16.1. Informačný systém Webovej predajne prevádzkovaný na php podklade, jej úroveň zabezpečenia je primeraná, jej použitie nepredstavuje riziko, Poskytovateľ služby odporúča nasledujúce opatrenia:

16.2. Poskytovateľ je kedykoľvek oprávnený jednostranne zmeniť podmienky týchto VšZP.

 

 VšZP k dispozícii v elektronickej podobe (pdf).

 

Aktualizované: 18. 9. 2023.

 

Prihláste sa na odber nášho informačného bulletinu